22 Ağustos 2013 Perşembe

Sanalda Manita Aramaca (Çok Karizma Abiler)

Malum ülkemizde akıllı telefonlar falan filan akarken, internet ortamında insanlarla chatleşmek ciddi derecede kolaylaştı. Ve hatta bazı programlarla tanımadığımız kişilerle dahi karşı tarafın onayı olmaksızın konuşmaya dalabiliyoruz. (İstersen iplemezsin ama konu bu değil tabii.) Geçen gün ismini vermek istemediğim bir uygulamadan, bir kız arkadaşıma bir adam sarkmış ve edebi bir kişiliği olsa gerek ki şu tarz bir cümle kurmuş; 'Gözlerinle konuşabilir miyim?'. Adamı yargılayamıyorum çünkü kızın gözleri cidden bomba (selamlar olsun gözlerine) fakat sıkıntı burada değil. Sıkıntı abimizin muhteşem derecede yüksek karizması ve yaşça çok olgun olması.

Burada ayrı bir paragraf açıyorum, sosyal mesaj vereceğim ve akabinde muhteşem karizmatik abiyi inceleyeceğim. Vermek istediğim mesaj şu. Abi siz nasıl bir yokluktasınız ? Kaç yaşlarında adamlarsınız, 1x yaşındaki kızlara yazıyorsunuz. (1x SRO dönemimden kalan bir olay, kullanmayı çok isterdim yeni nasip oldu.) Beklentiniz nedir, onu ülke insanları olarak çözemiyoruz zaten, istirham ediyorum, yapmayın.

Şimdi sırada abimizin incelemesi var.

Şimdi bu şekilde deşifre etmeyi istemezdim fakat aynı karizmayı Hitler dahil hiçbir yerde yakalayamadığım için temsili resim koyamadım. Bu ve benzeri karizmatik insanlar sizin de karşınıza çıkabilir ve etkileyici cümleleriyle sizi baştan çıkarabilirler, dikkatli olalım lütfen. Şimdi abiyi inceliyorum.

Saçlar
Hayatımda sahip olmak istediğim fakat olamadığım kirpi model saçlar bu abide. O özenli şekli verebilmek çok zor. Özellikle yüz hatlarına uygun bir saç tercih etmesinden dolayı kendisini kutluyorum, saç hassasiyeti olan birisi olarak (yalan söylüyorum, yok öyle bir hassasiyetim) bu konudaki başarısını sürdürmesini diliyorum.

Güneş Gözlüğü
Muhtemelen demircide +9 basılmış bir güneş gözlüğüyle karşı karşıyayız. En az 100k'ya satar satsa. Bu da zenginliğini gösterir. Güneş gözlüğünün suratın 30%'luk bir kısmını kapaması ise abimize karanlık gölge karizması katmış ve muhtemelen kız düşürme konusunda bunu bir skill olarak kullanıyordur. Keşke benim de öyle güneş gözlüğüm olsa.

Tercih Edilen Kıyafet/Aksesuar
Aslına bakarsak burada tercih edilmeyen kıyafet/aksesuar desek daha doğru bir başlık kullanmış olurduk. Abinin muhteşem bir fiziği olduğu için herhangi bir şey giymemiş ve bu onu kızların gözünde 7 ila 9 adım yükseltmiştir. Zira kızlar kaslı erkekler için delirir, yaşamlarını onlar için adarlar. Bravo abi, helalin var.

Diğer Hususlar
Öncelikle abinin samimiyeti ve mütevaziliğinden söz etmek istiyorum. Adamın vücudundan karizma seli akarken abimiz diğer kızlara da sanal ortamdan ulaşarak onlara birer şans vermeyi uygun görüyor. Bu yüzden saygımızı kazanıyor da. Bununla beraber bir de edebi yönünden bahsettim ki hem karizma hem romantizm hem de kas bir kızı kendinize çekmek için yeterli ve artan üç sebep. Para da var. (bkz. güneş gözlükleri kısmı) Bu adamı alan yaşadı kızlar.

Sonuç olarak kendisine saygı duyduğum bir abi bu ve bütün bu yaptıklarında iyi niyet var. Rica ediyorum herkes yapmasın, hak etmiyorsunuz çünkü. Sizin böyle gözlükleriniz yok, sizin böyle vücudunuz yok. Bırakın olan yapsın. Öpücüklerimle uzaklaşıyorum buradan çünkü güneş gözlüğü almam lazım.


Not: Fotoğrafı ulaştıran arkadaşıma hayvan gibi teşekkür ediyorum. Sağol, varol.

2 yorum:

  1. Valla reyiz, böyle abazanlar her yerde var. Büyük ihtimal WeChat uygulamasından bahsediyorsun. Bu gene iyi bir çavuşu fotoğraf koyup yazan var.

    Saygılar.
    Allen-kun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheah 12'den vurdun valla. Çavuşluları buraya koymam zaten, abi karizma dayanamadım.

      Sil