11 Ocak 2017 Çarşamba

Tinder'da Bacınla Eşleştim

LÜTFEN BEĞENMEYİ VE KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN. LÜTFEN DİYORUM.

Olcay Şahan'ın takımdan ayrıldığı haberini aldığım şu dakikalarda ruh halimin derin moral bozukluğu ve 31 aşamasına aniden evrilmesi sebebiyle orgazmımı bir şeyler yazarak sağlamaya karar verdim. Geçtiğimiz günlerde pek değerli velinimetlerim, annem ve anneannem ile dışarıda yemek yiyelim dedik ve soluğu bir kebapçıda aldık. İçerisi oldukça siz diyin Gaziantep ben diyeyim Şanlıurfa idi. Çalışanların o bıyıkları, şiveleri ve oldukça alaturka ama güven veren temizlikte olan mekan insana 'burası kebabın ve kebapçının adresi' güvenini şüphesiz ki aşılıyordu. Ve evet, 'o kadar da alaturka değiliz amk' havasını vermek için de kimsenin dinlemediği ve mekandaki gürültüyle bastırılmış olan vasat Türkçe pop müzik kanalı da açıktı elbette.

Bu girizgahın başlık ile nasıl bağdaşacağını çok merak ediyorsunuz eminim. Fakat bir Tanzimat Edebiyatı romanıymışçasına aslında tesadüfi bir şekilde olayı çok kolayca bağlayacağım. Sağ ön çaprazımdaki masada 40-45 yaşlarında, oldukça alaturka ve karşısında karısı olduğunu tahmin ettiğim bir hanımefendi ile yine çocukları olduğunu tahmin ettiğim 2 adet ergenin 2 kademe gerisi sübyan ile cumartesi günlerine lahmacun, kebap, içli köfte ve benzeri Güneydoğu Anadolu mutfağı şaheserleri ile anlam katıyorlardı. Lakin benim görüş alanımdaki abi -ki kendisine bundan sonra Galip Abi diyeceğim zira dünyadaki bütün Galip'ler toplansa bu kadar Galip ismine yaraşamazlar benim nazarımda- telefonunu çıkartıp Tinder isimli uygulamayı açıverdi. Ve Galip Abi ciddi manada beni şoka uğrattı.

Şimdi Tinder nedir? Muhtemelen bu yazıyı okuyanların 90%'ı farkındadır lakin bilmeyenler için kısaca, doğruları konuşarak, manipülasyon yapmadan Tinder'ı açıklayayım. Tinder sekstir. Tinder yeri geldiğinde kırbaç, yeri geldiğinde Golden Shower olacak kadar pistir. Kısacası adamların karı, karıların adam düşürmek için fotoğrafa göre beğendim/beğenmedim  seçenekleri ile eleme/seçme yaptıkları bir sisteme dayanan sanal kerhanedir.

İçli köfteme birazcık limon sıktıktan sonra tam ısırmaya yeltendiğim esnada gerçekleşen bu olay sonunda tabii ki içli köftemi düşürmedim, hatta şaşkınlık dahi yaşamadım. Çünkü içli köfte önemli bir şey ve abartmaya gerek yok. İçli köftemi yedikten sonra az önce gördüklerim aklıma geldi ve 'vay anasını satayım' dedim. Galip Abi'nin niçin Tinder kullanabileceğine dair birtakım teoriler üretmeye çalıştım. Lakin sonrasında kendi kendime 'siktir et, azmıştır adam' dedim. Sorunun net cevabı buydu kesinlikle.

Olayı böylece çözüme kavuşturdum. Galip Abi bir yandan künefesini yiyor, bir yandan da gözleriyle bütün karıları yiyordu. Bütün hepsini diyorum çünkü hepsini beğeniyordu aq. Bir tane sektirmedi. Galip Abi eminim ki o gece mutlu ve rahat uyumuştu. En azından bir şeyler başaramasa bile başarmak için adımlar atmıştı.


 Vee itiraf köşesi. Galip Abi'ye selamlarımı yollayarak kendisinin bu yazıyla ilişiğini kesiyorum. İtirafım şu ki; ben de bir zamanlar Tinder kullandım. Yoo hemen kendi aranızda konuşup bana yargılayıcı ve küçümser gözlerle bakmayın ve 'tıt tıt tıt' diye ses çıkarmayın. Tinder ilk çıktığında merak ettiğimden dolayı indirmiştim açıkçası. 1-2 kez de giriş yapıp çevredeki kızları beğenmiştim. Daha sonra ise bana 'seni like eden yavru ceylanlar var hajum' şeklinde bildirimler gelmeye başlamıştı. Ancak eşleşemiyordum. Yoksa ben üreyemeyecek miydim? Yoksa anam torun sahibi olamayacak mıydı? Uygulama İsmail YK şarkısına dönmüştü. Beni beğeneni ben beğenmiyordum, benim beğendiğim ise beni beğenmiyordu. Zaten hayat bu değil miydi? O günden sonra uygulamayı sildim işte. Bir daha hayat hiç eskisi gibi olmadı. Ben isterdim ki en yakın dostum Alpsu'ya gidip kardeşim Tinder'da bacınla eşleşmişim diyeyim. O da sıcak bir gülümsemeyle elimi sıkıp beni tebrik etseydi.

Amerika'da mı yaşıyosun amk dediğinizi duyar gibiyim. Lakin Amerika'da yaşamasak bile böyle güzel insanlar var ve bu insanlara ekşi sözlüğe girerek kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Son olarak Tinder'da sevişen çiftleri tebrik ederek yazımı nihayete erdirmeye yelteniyorum. Ve umut ediyorum ki hiçbiriniz ileride annelerinize gelin ya da damat diye aktif Tinder kullanıcısı insanları getirmezsiniz. Tinder Surprise olur kalp krizi geçirir kadıncağız vallaha. Hahahah kötü şakamızı da yaptığımıza göre görüşmek üzere. Bir sonraki yazıda Snapchat kullananları itin götüne sokacağız arkadaşlar. O zamana kadar kreatif köpek filtresiyle eğleneyim ben. Lütfen kanalıma abone olun ve beğenmeseniz bile beğen butonuna basın ;) Nolur lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder