30 Ağustos 2013 Cuma

Tekel vb. Mekanlardaki Ayaküstü Sohbetler

Abi 3 Bira Alıcaz, Beyler Cips de mi Alsak ?

 Sık sık olmasa da belli bir sıklıkta tekel bayi ziyaretlerinde bulunan bir insanım ve oradaki ortamın beni çok etkilediğini söylemek isterim. Oraya girince fazlasıyla ortama ayak uyduruyorsunuz, bir anda temiz delikanlı görüntünüzden sıyrılıp yılların içicisi moduna dahi girebiliyorsunuz. Küçük yaşta dedemin içki sevdasından ötürü tekel bayii sahalarına adım atmıştım, oradan ne tekelci abi manitalar yaptım kendime Allah bilir. Belki de bu yüzdendir ki tekel bayii ziyaretlerimde her zaman mutlu olmuşumdur, tekelci abilerle iyi anlaşmışımdır.

Peki bayiiye girdiğimizde ne olacak ? Eğer şanslıysak tekeldeki abi mal almıyordur. Evet, şu elindeki ilginç aletle içeride abimizin sinirini bozan toptancıdan bahsediyorum. Allah benim şansımı kahretsin ki 50% ortalama ile onlara yakalanıyorum. Hem 15 saniye sürecek olan alışverişim 3-4 dakikalara fırlıyor, hem de inanılmaz bir tekelci abi asabiyeti ile yüzleşiyoruz. Elindeki zamazingosu ile toptancı eleman her zaman cool olandır, sinirleri bozar, oradan bir lider gibi ayrılır. Eğer dünyanın en şanssız insanı iseniz bu durumun üstüne tekelci abi size işlerin kesatlığından dert yanmaya başlar ve anasının nikahına kadar gülümseyip nezaketen abiyi dinlemek zorunda kalırsınız. Bu kötüdür, hem de çok.

Bir de bozuk para sorunsalı var, özellikle 1 lira ve altı kaldığında o parayı harcamak istiyorum ve genelde naneli şeker/sakıza basıyorum. Tabii tekelci genel olarak 'bozuğum kalmamış, sakız vereyim' ayaklarındaki uyanık tekelcilerden değilse. Onlara çok uyuz oluyorum, onlar para kazanmasın istiyorum.

Ayrıca kararsızlık aşaması çok kötü. Sadece onu yaşamamak için evden çıkmadan ya da dışarıda isem tekele ulaşmadan alacağımı düşünürüm. Orada dikilince abinin tavırları üzerimde baskı oluşturur, terletir ve Tuborg Special yerine Tuborg Gold dahi aldırabilir.

Ve en iğrenç durum... Bir ya da birkaç arkadaşla tekele girmek... Öncelikle kimse önden gitmek istemez. 'Kanka önden sen gir yaa' iğrençliğine dahi gider sohbet. Halbuki bir şey yok. Adam onu satarak para kazanıyor. Bayan eczacıdan prezervatif istemeyeceksiniz sonuçta, ne kadar kasıntı olabilir. Eninde sonunda bir genç önden atılır ve peşinden diğerleri girer. Dolaba yönelinir ve aranılan içki bulunamaz. Bu bir seferberlik ilanıdır. Halbuki tekelci abimiz onları bir yere gizlemiştir. Alttan çıkartır ve bizi mutlu eder. [KAMU SPOTU]Tam ayrılmadan gençler arasında ise 'ulan cips mi alsak' muhabbeti başlar ve genellikle Mavi Ruffles ya da Yeşil Doritosla kapanır bu muhabbet de.[KAMU SPOTU]

Bahsedeceğim son kısım ise tekellerde çalışan afacan çocuklar. Bunlar 13 ila 18 yaş aralığında olup itici tipleri ve konuşmaları ile gönüllerde taht kuramaz, aksine gönüllerimizdeki sevgi krallıklarını yıkarlar. Bunları Allah kahretsin. Tekelci abi samimiyetini yok ederler, iyi yardımcı olamazlar, sohbetleri bok gibidir. Ve para üstünü yanlış verirler. Ayrıca genelinin saçı kumral kıvırcıktır.

İşte böyle. Her şeye rağmen tekelleri çok seviyoruz çünkü içinde bira var. İçinde bira olan tek kötü şey kaBİR Azabıdır ahahahahah vurmayın tamam, böyle bitirmem gerektiğini hissettim. Bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder