23 Ağustos 2013 Cuma

Kız Arkadaşa 'Seni Seviyorum' Demek

Gayleri, lezbiyenleri ve Çin Halk Cumhuriyeti'ndeki 1,5 milyara dayanan nüfusu göz ardı edersek karşı cinsler arasında oluşan, kalbin derinliklerinden kopan muhteşem bağa yerine göre sevgi, şiddetlenirse de aşk diyoruz. Ve tabii ki çiftler birbirlerine kur yapmayı artık sosyal birer aktivite olarak görüyorlar, küstüklerinde iltifatları kesiyorlar, barıştıklarında hayvan gibi aşk sözcükleri kullanıyorlar. Örnek verecek olursak 'seni hayvan gibi seviyorum, hayvanlar hayvan olalı böyle aşk görmedi, hayvanın olayım faydalan benden (kırmızı nokta), bunca yıllık hayvanım senin gibi güzelini/yakışıklısını görmedim.'

Ülkemizde aşk hayatı bu kadar çılgın olmasa da özellikle bazı çevrelerde 'seni seviyorum' demenin kendisini küçülttüğünü sanan bad boylar var. Bunlar sert çocuklar olup 15-16 yaşlarında sigaraya başlamış, muhteşem saç şekilleri ile hayata tutunmayı başarmış manyak derecede sert çocuklar. Sevgilisine deli gibi küfür etmekten kaçınmayan bu türler, ayrılıkta arabesk rapi tercih ederler ve kalplerindeki acıyı kulaklarında yaşamayı tercih ederek yaralarını hafifletmeye çalışırlar.

Temsili resim;

Sorun şu ki sevgiliye 'seni seviyorum' demek sadece bu türler için değil, normal yaşamımızda 'normal adam la bu' diye nitelendirebildiğimiz efendi statüsündeki insanlarda da görebildiğimiz bir sorun. Şimdi sizin için bir kıza nasıl 'seni seviyorum' diyebileceğinizi ve bunun getirilerini anlatacağım.

Öncelikle egoist olmanız lazım. Aynanın karşına geçip kendinizle alıştırma yapın. Kendi kendinize seni seviyorum diyip göz kırpın, baktınız hoşunuza gitti öpücük falan atmaya başlayın. Bu kendinize güveninizi artıracaktır. (Kıza öpücük atmayın sakın sonra.)

Diğer bir aşama yazışma ile (SMS ya da PC ortamı) iltifatlar edin. Örnek vermek gerekirse 'Sen insan değilsin' yazıp size çemkirmesini bekleyin. Çemkirdikten sonra ise 'Sen bir meleksin' yazın. Kız sizindir. Eğer çemkirmeye devam ederse o kızdan size hayır gelmez.

Peki reelde ne yapmak gerekli. Öncelikle yanınızda çikolata bulundurmanız çok önemli. (Çikolata diye gofret almayın, dede değilsiniz siz cebinizden sihirli gofret çıkaramazsınız.) Eğer kızla işler iyi gitmezse 10 ila 15 metre açılıp üzerine çikolata fırlatın, bu onu sakinleştirecektir. Daha sonra usulca yaklaşıp onu sevdiğinizi söyleyebilirsiniz. Çikolatanın etkisi geçtiğinde olacakları kimse kestiremez ama. Kaçmaya da hazırlıklı olun.

Peki bir kıza seni seviyorum dedikten sonra bunun size getirisi nedir ? Öncelikle çikolata kullanılmamışsa ve kız da size karşı bir şeyler besliyorsa otomatikman 'oha çok romantik lan' triplerine girecektir. Halbuki gayet de normal bir şey yaptınız ama kızlar hemen etkilenir. Ayrıca işinize gelmeyen/sıkıldığınız muhabbetlerde 'o değil de seni seviyorum' cümlesini yazdığınızda işlerin rengi değişir. Bu sihirli cümledir. Kızların 90%'ını bu cümle ile alt edebilirsin. Sonuç olarak kız arkadaşa seni seviyorum dediğiniz zaman ne siz bir şey kaybedersiniz, ne kızın eline bir şey geçer. İrkilmeyin, söyleyin, bol bol söyleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder