31 Ağustos 2014 Pazar

Çayı Şekersiz İçmek Üzerine Sohbetler

Ben kendimi bildim bileli oldukça büyük bir bardakta 4'ten başlayarak, 5'e 6'ya çıkabilen şeker sayıları ile çay içen, küçük klasik çay bardaklarındaki çaya bile 2-3 şeker atan bir insandım. Ta ki bundan birkaç ay öncesine kadar...

Misafirliğe gitmiştim. Bize çay ikram edilmişti. Çayı şekersiz içen bir abinin o kaşıksız bardağı tek eliyle alışı, o bardağı ağzına götürüşü, o çayı içişi beni olumlu anlamda mahvetmişti. Ben de bunu yapıp karizmama karizma katacaktım.  Tam bu düşüncelerden arındığım anda tepsi önümdeydi. Tepsinin köşesindeki şekerlik beni diliyle 'lililili' yapan bir hanımefendiymişçesine tahrik ediyordu. Fakat yoo dostum dedim. Çayı aldım. Şeker istemiyorum diye de ekledim.

İnce belli çay bardağını yavaşça ağzıma götürdüm. Bir yudum aldım. Bu bambaşka bir şeydi. İçtiğim en zıkkım şey olabilirdi. Bu ne böyle dedim. Mevzu bahsini üstte geçirdiğim abi bana gülerek adeta güneş çıkaran bir gülümseme ile çayın tadı böyle çıkar Oğul dedi. Sanırım alışmam gerekecekti. Çayımı yılan ısırmış da can çekişiyormuşçasına bitirdim. Ve ikinci çayı istemeden eve gittim.

Bu hadiseden bir hafta sonra arkadaşım ile bir kafeye oturduk. Ne içelim diye çılgın düşüncelere daldıktan sonra müthiş ve şeytanın aklına gelmeyecek bir fikir ile çay içelim dedik. Çaylar geldi. Şekere yeltendim. Unutmuştum. Ama neyseki arkadaşım beni uyardı: 'Ne yapıyorsun sen?'

Şaşırmıştım. Ne yapıyordum ben? Arkadaşım çaya şeker mi atacaksın sen diye bir soru sordu. Neden diye karşıladım. Çayın tadını öldürüyorsun, çay dediğin şekersiz içilir. Çayı şekerli içen erkek vurduruyordur dedi. Hayretler içinde kaldım. Ben vurdurmamalıydım. Hızlı bir el hareketiyle şekeri yerine bıraktım ve bir erkek gibi çayı yudumladım. O gün o çayın tadı erkekliğimi kanıtlama pahasına içmiş olmama rağmen yine zıkkım gibiydi. Allahım diyordum, ben bu çayın tadını nasıl alacağım? Daha sonra evde çay demleyip antrenman yapmaya karar kıldım.

Ara sıra evde şekersiz çayımı eziyet çeke çeke içtim. Ve gün bugüne geldi. Arkadaşlar ben çay içmeyi bıraktım. Şekersiz çay mı içilir amına koyayım ya. Böyle bir şey olabilir mi? Size çay şekersiz içilir raconu keseni öldürün gömün başka da bir şey demiyorum. İyi günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder